Evert Vols

Evert Vols

Evert heeft veel werkervaring in klantbeleving, marketing en klantcontact. Hij heeft bij grote organisaties gewerkt als Customer Experience Marketeer en manager van meerdere klantcontactteams. Nu maakt hij als mede-eigenaar van Buro Improof verschillende organisaties klantgerichter. Dit altijd met een aanstekelijk enthousiasme. Daarnaast is hij gastblogger bij zowel Marketingfacts als CustomerFirst.

Sessie

S12

Tijd

15.00 – 16.00 uur

Jouw organisatiestructuur als grootste belemmering van klantgerichtheid

Omschrijving

De tijd van productpush ligt ver achter ons. Consumenten worden kritischer, zijn mondiger en hebben instant toegang tot producten en diensten. En door de technologische ontwikkeling zijn deze juist makkelijk te kopiëren door je concurrenten. Je onderscheidend vermogen is daarmee gedaald tot een dieptepunt. Het echt snappen van de klantbehoefte en daar snel en wendbaar op inspelen is essentieel voor je bestaansrecht. Maar hoe doe je dat vanuit een ouderwetse organisatiestructuur? Hoe gaat klantreisdenken je daarbij helpen? En welke elementen zijn onmisbaar om elke dag klantgedreven en continu je zelf en je producten en diensten te verbeteren? Op deze en meer vragen geeft Evert met een inhoudelijk scherpe en humorvolle presentatie antwoord.

Werkvorm

Met prikkelende stellingen wordt het publiek verleid deel te nemen aan het gesprek. Je wordt gevraagd je grootste uitdaging op het gebied van klantgerichtheid te delen en Evert geeft je on the spot advies!
Kritisch, verrassend, soms wat controversieel, maar zeker niet saai!