Web
Analytics

Online sessie: Verbeteren? Breng het klantproces in beeld

Op 17.09.2020
Categorieën: BPUG

Verbeteren? Breng het klantproces in beeld

Op donderdag 17 september a.s. verzorgen Hannelore Albrecht, Paul Mutsaers en Joyce Oomen van Pimcy een online kennissessie.

Innovatie is belangrijk voor organisaties. We moeten bezig zijn met de dag van morgen en overmorgen. Maar ook in onze huidige activiteiten zitten voldoende aanknopingspunten om te innoveren of te verbeteren. De interactie van een klant met jouw organisatie start niet op het moment dat hij jouw product of dienst al heeft. Hij oriënteert zich eerst, kijkt misschien op Google, koopt het product of dienst aan, neemt het in gebruik, en heeft goede of slechte ervaringen. We noemen dit een klantreis, maar het is eigenlijk het proces dat de klant doorloopt. Dit kan trouwens ook een interne klant zijn, want als professional lever jij ongetwijfeld ook bepaalde diensten.

In deze sessie gaan we je leren om op deze manier naar klantprocessen te kijken. We leren je hoe dit in kaart te brengen en maken gebruik van Mural als interactieve samenwerkingstool. Door de klantreis in beeld te brengen identificeer je snel waar mogelijke verbeterpunten zitten en kun je hierop actie ondernemen. We gaan dus aan de slag met CUSTOMER JOURNEY MAPPING.

Na afloop van deze sessie heb jij:
• Een beeld van wat Customer Journey Mapping is
• Een eerste ervaring opgedaan met Customer Journey Mapping aan de hand van een echte casus
• Een gevoel of Customer Journey Mapping ook voor jouw bedrijf toegevoegde waarde heeft

We gaan gezamenlijk aan de slag met één casus. Ondertussen kun je via de chat vragen stellen.

Studio Pimcy
Wij maken innovatie concreet. Onze aanpak wordt ook wel Service Design genoemd, en is een bewezen en snelle manier om tot succesvolle innovatie te komen! Wij gaan samen met jou met onze voeten in de klei staan.

HanneloreHannelore Albrecht  
Hannelore is een consultant/ facilitator in de zorg met ruime kennis en ervaring op het gebied van customer journey mapping, service design thinking en ontwikkelen van innovatiestrategieën.

PaulPaul Mutsaers
Paul is Customer Experience en Service Design consultant met 20 jaar ervaring in het verbeteren van de customer experience. Hoe beter je je klant begrijpt, hoe duidelijker dingen worden en hoe makkelijker het is om te bepalen wat je moet doen.

JoyceJoyce Oomen
Joyce is een innovatie- en portfoliomanagement consultant/ facilitator met ruime kennis en ervaring op het gebied van innovatiemanagement, portfolio management, service design thinking en lean startup.

Praktische informatie  

Programma:



Kosten:

16:00 - 16:15 Welkom, introductie programma en kennismaken met Mural
16:15 - 16:30 Introductie in Customer Journey Mapping
16:30 - 17:45 Aan de slag met onze casus
17:45 - 18:00 Interactieve Q&A en afsluiting
Deelname is gratis

Aanmelding:
Aanmelden kan via onderstaand formulier tot uiterlijk woensdag 16 september 2020. Na sluiting van de inschrijftermijn ontvang je de inloggegevens voor deze online sessie.

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen.


PRINCE2®, MSP®, MoP®, M_o_R®, MoV® and P3O® are registered trade marks of AXELOS Limited.